میز و صندلی تالار فروش صندلی تالاری تجهیز تالار عروسی
تجهیزات تالار پذیرایی
مرداد ۱۱, ۱۳۹۶
میز و صندلی تالار
صندلی شیواری
آذر ۲۳, ۱۳۹۶

خرید تلویزیون شهری :

امروزه خرید تلویزیون شهری یکی از مهمترین و بهترین اقداماتی است که میتوان در جهت معرفی کالا ، محصول و یا خدمات در هر شغل و صنفی در جهت رونق کسب و کار انجام داد از جمله در تجهیزات تالار سالن های پذیرایی جهت برگزاری مراسم عروسی استفاده میشود. توجه رهگذران را به خود جلب کرد که در نهایت به فروش بیشتر منجر می شود .
تلویزیون شهری تبلیغاتی ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی می باشد چون میتواند بصورت شبانه رزی اطلاع رسانی کند و به همین سبب بسیار مقرون به صرفه می باشد .

مزیت فوق العاده و عالی که خرید تلویزیون شهری با قیمت مناسب دارا می باشد تصویری بودن آن است که باعث جلب توجه فراوانی می گردد و از آنجا که انسان حافظه تصویری بسیاری دارد میتواند تاثیر فوق العاده ای روی مخاطب گذاشته و تا مدتها در خاطر مخاطب میماند و با توجه به حجم بسیار بالای تردد در سطح شهر و معابر ، هر تیزر در روز چند صد هزار بار دیده می شود که تاثیر زیادی در معرفی کالا و خدمات و همچنن فروش دارد .
همچنین دیگر مزیت آن ، اجاره تلویزیون شهری به همسایگان می باشد که میتوان از این طریق نیز درآمد زایی کرد .

فروش تلویزیون شهری از متر مربعی ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ شروع میشود و با توجه به تراکم و شدت نور قیمت ها متنوع و متفاوت میشود.

تجهیزات تالار پارس بجز تولید صندلی تالاری و استیج رقص اقدام به نصب و راه اندازی تلویزیون داخل سالن و تلویزیون شهری نیز نموده است. جهت اطلاع از قیمت ها و دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *